God jul och gott nytt år

Ytterligare ett år av van(s)tyre har gått. Många tokiga beslut har fattats såväl på lokal och kommunal nivå, liksom på riksnivå. Det gäller dock att inte hänga läpp för det, nu blickar vi framåt mot valseger 2018.

Det har varit en händelserik höst för vårt parti. Udden av alla händelser har självklart varit partiledarbytet, men det har också skett en hel del lokalt i vår stadsdel.

Under året har alla medlemmar som velat kandidera till ett av de tre valen fått möjlighet att göra så. Nomineringskommittéer har tillsatts och ett idoga arbete har gjorts för att ta fram förslag till valsedlar inför valet 2018. Under nomineringsstämman fastslogs till slut de officiella valsedlarna för vårt parti.

Vi kan konstatera att Gärdesmoderaterna finns representerade på samtliga valsedlar. Längst ned ser ni våra representanter.

Vi i styrelsen gör allt vi kan för att behålla så många medlemmar som möjligt samt rekrytera nya. För att kunna göra detta är det viktigt att vi bedriver intressant och givande verksamhet. Under året har vi genomfört ett flertal medlemsaktiviteter. Vi har också genomfört flera kampanjer för att synas och höras. Är det så att någon av er är intresserade av att aktivera er mer så hör gärna av er till Ingebrikt Sjövik på e-post: ingebrikt.sjovik@gmail.com.

Vi önskar alla medlemmar en riktigt god jul och ett gott nytt år. För 2018 kommer nämligen bli ett gott år, vi ser fram emot en valseger och en ny politik för Sverige.

Riksdag:
Ingebrikt Sjövik #16